Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní systém managementu kvality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F10%3A%230001669" target="_blank" >RIV/46747885:24220/10:#0001669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní systém managementu kvality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou dosahování efektivnosti v systému managementu kvality organizace. Vychází přitom z revidované normy ISO 9001:2008 aj. Stále více se ukazuje, že efektivní systém managementu kvality musí být budován nejen pro zákazníky, nýbrž pro všechny zainteresované strany a tedy i pro vlastní zaměstnance organizace. Musí jim být oporou v práci, nikoli zátěží, jak se občas děje. Pro neustálé zlepšování systému potřebují přínosy. Článek rozvíjí dřívější myšlenku údržby systému managementu kvality. Opírá se přitom o systém managementu spolehlivosti. Z tohoto důvodu se jeví jako vhodná aplikace zásad metody RCM. V úvahu je nutno vzít, že systém managementu kvality je pro organizaci stejně důležitý, jako výrobní zařízení. Metoda by mělapodpořit systém především ve směřování k prevenci neshod, efektivním činnostem pracovníků a snižování nákladů.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective quality management system

  • Popis výsledku anglicky

    Article deals with the issue of achieving effectiveness in quality management system of organisation. Consideration comes out of revised standard ISO 9001:2008 etc. at the same time. An increasingly evident is that effective quality management system must be built for customers not only, but for all interested parties and for own employees of the organisation too. This system must be a support for their work, not staff stress, as it happens sometimes. Employees need profit for a continual improvement ofthe system. Article develops the author's earlier idea about the maintenance of a quality management system. It is supported by dependability management system. Application of the RCM method principles is seen an appropriate from this reason. Consideration must be given to the quality management system for the organisation is as important as manufacturing equipment. This method should support system in increasing nonconformities prevention, in effective operations of employees and in re

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M06047" target="_blank" >1M06047: Centrum pro jakost a spolehlivost výroby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Údržba 2010 ? Maintenance 2010

  • ISBN

    978-80-213-2115-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ČSPÚ

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Liblice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku