Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Additional Internal Speed Feedback Loop for Servomechanism Residual Vibration Active Damping

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F15%3A%230003463" target="_blank" >RIV/46747885:24220/15:#0003463 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://xplorestaging.ieee.org/ielx7/7209153/7244373/07244423.pdf?arnumber=7244423" target="_blank" >http://xplorestaging.ieee.org/ielx7/7209153/7244373/07244423.pdf?arnumber=7244423</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ASCC.2015.7244423" target="_blank" >10.1109/ASCC.2015.7244423</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Additional Internal Speed Feedback Loop for Servomechanism Residual Vibration Active Damping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes an alternative approach for an residual vibration active damping of special types of servomechanism. The main idea of this method is to generate an additional speed setpoint by means of an internal motor speed signal (as a carrier of residual vibration). By means of weighting and phase shifting, the compensation signal is adjusted into an appropriate scale and phase and returned back into the drive control structure. This method was successfully implemented into the conventional drive control system and its damping effect proven experimentally.

  • Název v anglickém jazyce

    Additional Internal Speed Feedback Loop for Servomechanism Residual Vibration Active Damping

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes an alternative approach for an residual vibration active damping of special types of servomechanism. The main idea of this method is to generate an additional speed setpoint by means of an internal motor speed signal (as a carrier of residual vibration). By means of weighting and phase shifting, the compensation signal is adjusted into an appropriate scale and phase and returned back into the drive control structure. This method was successfully implemented into the conventional drive control system and its damping effect proven experimentally.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2015 10th Asian Control Conference: Emerging Control Techniques for a Sustainable World, ASCC 2015

  • ISBN

    978-1-4799-7862-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    475-479

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Malaysia

  • Místo konání akce

    Kota Kinabalu

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku