Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Additional internal speed feedback loop for suppression of the servomechanism residual vibration

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24620%2F15%3A00002649" target="_blank" >RIV/46747885:24620/15:00002649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.epe2015.com" target="_blank" >http://www.epe2015.com</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EPE.2015.7309082" target="_blank" >10.1109/EPE.2015.7309082</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Additional internal speed feedback loop for suppression of the servomechanism residual vibration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a residual vibration active damping method of flexible servomechanism. The method basically uses an additional feedback loop from the internal motor speed sensor. By means of phase shifting and weighting is the signal adjusted into an appropriate scale and phase and returned back into the drive control structure as an additional speed setpoint. This method was implemented into the conventional drive system by means of standard configuration tools and its damping effect proven experimentally.

  • Název v anglickém jazyce

    Additional internal speed feedback loop for suppression of the servomechanism residual vibration

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a residual vibration active damping method of flexible servomechanism. The method basically uses an additional feedback loop from the internal motor speed sensor. By means of phase shifting and weighting is the signal adjusted into an appropriate scale and phase and returned back into the drive control structure as an additional speed setpoint. This method was implemented into the conventional drive system by means of standard configuration tools and its damping effect proven experimentally.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2015 17th European Conference on Power Electronics and Applications, EPE-ECCE Europe 2015

  • ISBN

    978-907581522-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    EPE Association, C/o VUB – IrW – ETEC, Pleinlaan 2, Boulevard de la Plaine, 1050 Brussels, Belgium

  • Místo vydání

    Ženeva

  • Místo konání akce

    Ženeva, Švýcarsko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku