Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00005279" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00005279 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/46747885:24620/16:00005279
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu
Popis výsledku v původním jazyce
Most Dr. E. Beneše je v dezolátním stavu a v nejbližší době je naplánována jeho rekonstrukce. Kromě 13-ti tisíc automobilů po něm denně projede několik desítek trolejbusů. Ve hře je několik variant jak udržet dopravní obslužnost bez náhrady trolejbusů autobusy. V rámci projektu Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě, který je řešen ve spolupráci Dopravního podniku města Ústí nad Labem s Technickou univerzitou v Liberci je řešena absence trolejového vedení na objízdné trase pomocí mobilního uložiště elektrické energie, které si trolejbus veze sebou ve formě trakční baterie a umožňuje tak jízdu trolejbusu bez trolejového vedení. V praxi jsou tyto trolejbusy označovány jako parciální.
Název v anglickém jazyce
Traction closure sloving of trolley-bus traffic at key bridge reconstruction
Popis výsledku anglicky
Dr. E. Beneš bridge is in the desolate state and shortly is planed its reconstruction. Except 13 thousand cars go over the bridge a few tens of trolley-bus. There are a few variants how to hold traffic service without replacement of trolley-buses by buses. There is solved absence of trolley-wire on the alternate road by the help mobile energy storage under the project with the name Specification and Optimization Energy Flow in Trolleybus Transport with Respect to Lower Electric Energy Consumption, Length of Power-supply. This energy storage is carried on board of trolley-bus in the form of traction battery. The traction battery allows drive of trolley-bus without trolley-wire. They are named this trolley-buses as partial busses.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA04030145" target="_blank" >TA04030145: Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě s ohledem na nižší energetické nároky, délky trolejových úseků a na potřeby integrované dopravy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů