Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spatial Mapping for UGV Navigation Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F19%3A00006608" target="_blank" >RIV/46747885:24220/19:00006608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/8870057" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/8870057</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MILTECHS.2019.8870057" target="_blank" >10.1109/MILTECHS.2019.8870057</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Spatial Mapping for UGV Navigation Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article discusses the problem of spatial mapping for our test UGV using the Kinect device and the UNITY 3D game engine. It describes in detail how to obtain and process spatial data from Kinect with their transmission and transformation at the game engine level. There is also presented an aspect of accuracy and possible pitfalls using Kinect for spatial mapping.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial Mapping for UGV Navigation Systems

  • Popis výsledku anglicky

    This article discusses the problem of spatial mapping for our test UGV using the Kinect device and the UNITY 3D game engine. It describes in detail how to obtain and process spatial data from Kinect with their transmission and transformation at the game engine level. There is also presented an aspect of accuracy and possible pitfalls using Kinect for spatial mapping.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICMT 2019 - 7th International Conference on Military Technologies, Proceedings

  • ISBN

    978-172814593-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku