Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové pojetí výuky německého jazyka na vysokých školách v ČR nefilologického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F00%3A00000008" target="_blank" >RIV/46747885:24310/00:00000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové pojetí výuky německého jazyka na vysokých školách v ČR nefilologického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný obchod, věda a technika vyžadují jazykové znalosti v takovém rozsahu, který byl před několika lety málo myslitelný. Požadavek vícejazyčnosti s sebou přináší i potřebu změny systému výuky a metod učení se cizímu jazyku. Vysoké školy ČR se zapojily do mezinárodního projektu "Rámcové curriculum německého jazyka na VŠ nefilologického zaměření", který si dal mimo jiné za cíl srovnatelnost jazykových znalostí absolventů vysokých škol v ČR se studenty na vysokých školách EU.

  • Název v anglickém jazyce

    New Approaches to Teaching Foreign Languages at Non-philological Universities

  • Popis výsledku anglicky

    Current commerce, science and technology require a command of a foreign language that was unprecedented a few years ago. The requirement for multilingual education dictates the necessity to change the system and methods of teaching and learning languagesUniversities in the Czech Republic have joined in the international project "Preliminary Curriculum of the German Language at the Non-Philological Universities" which aims at the comparability of graduates´ foreign language knowledge with the students fr

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vstup České republiky do Evropské unie - otázky a problémy

  • ISBN

    80-7083-416-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku