Retail formats and merchandise assortment in clothing retailing in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F02%3A00000031" target="_blank" >RIV/46747885:24310/02:00000031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Retail formats and merchandise assortment in clothing retailing in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper examines changes in retail formats that can be found in the Czech Republic And merchandise profite that can be found in clothing stores.
Název v anglickém jazyce
Retail formats and merchandise assortment in clothing retailing in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper examines changes in retail formats that can be found in the Czech Republic And merchandise profite that can be found in clothing stores.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
7th International Conference on Retailing and Commercial Distribution
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
254-262
Název nakladatele
University of Gloucestershire Business School
Místo vydání
Cheltenham
Místo konání akce
Cheltenham
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—