Elektronický obchod a informační strategie, ekonomické problémy transformace hospodářství ČR s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu NISA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F03%3A00000059" target="_blank" >RIV/46747885:24310/03:00000059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronický obchod a informační strategie, ekonomické problémy transformace hospodářství ČR s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu NISA
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na problematiku informační strategie.
Název v anglickém jazyce
Electronic Commerce and Information Strategy
Popis výsledku anglicky
To manage a company successfully, you have to know where you are, where you are want to gou and whether you are haeded in that direction. Accordingly, ever company especially when the company implement electronic commerce.
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
10
Místo vydání
Liberec
Název nakladatele resp. objednatele
Hospoářská fakulta TUL
Verze
—