Profil nákupního chování polských a německých návštěvníků české části Euroregionu NISA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F04%3A00000128" target="_blank" >RIV/46747885:24310/04:00000128 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profil nákupního chování polských a německých návštěvníků české části Euroregionu NISA
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá nákupním profilem polských a německých návštěvníků české části Euroregionu NISA. Profily byly uvtořeny na základě výsledků výzkumu zabývajícím se nákupním chováním a účelem nákupů zahraničních návštěvníků.
Název v anglickém jazyce
Shopping profile of the Polish and German visitors of the Czech part of the Euroregion NISA
Popis výsledku anglicky
The paper discusses shopping profiles of Polish and German visitors of the Czech part of the Euroregion NISA.The profiles were drawn from the research on cross-border shopping behaviour of Polish and German
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické problémy transformace hospodářství České republiky s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu Nisa
ISBN
80-7083-814-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
310-318
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—