Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online Consumer Behavior in the Czech Republic and Germany

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F14%3A43923751" target="_blank" >RIV/49777513:23510/14:43923751 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Online Consumer Behavior in the Czech Republic and Germany

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the comparison of consumer behavior when shopping online. For the purpose of this paper, Czech and German consumers were chosen. The main emphasis is on the comparison of devices most often used to connect to the Internet and to shop online. Based on the results of this analysis, research was conducted to find out the specifics of young Czech customers of e-shops. At the end of the paper there is a research proposition focused on German customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Consumer Behavior in the Czech Republic and Germany

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the comparison of consumer behavior when shopping online. For the purpose of this paper, Czech and German consumers were chosen. The main emphasis is on the comparison of devices most often used to connect to the Internet and to shop online. Based on the results of this analysis, research was conducted to find out the specifics of young Czech customers of e-shops. At the end of the paper there is a research proposition focused on German customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014

  • ISBN

    978-3-86367-029-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    161-167

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    15. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000345805900016