Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v době globalizace - je CRM klíčem k úspěchu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389005" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses changes in the marketing concept in relation to the changes in the marketplace. It characterises and compares transactional marketing and relationship marketing as well as the latest development of the new concept of marketing - CRM in the conditions of market globalisation.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses changes in the marketing concept in relation to the changes in the marketplace. It characterises and compares transactional marketing and relationship marketing as well as the latest development of the new concept of marketing - CRM in the conditions of market globalisation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´06

  • ISBN

    80-8070-598-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    284-289

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    4. 10. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku