Marketing v době globalizace - je CRM klíčem k úspěchu?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389005" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discusses changes in the marketing concept in relation to the changes in the marketplace. It characterises and compares transactional marketing and relationship marketing as well as the latest development of the new concept of marketing - CRM in the conditions of market globalisation.
Název v anglickém jazyce
Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?
Popis výsledku anglicky
The paper discusses changes in the marketing concept in relation to the changes in the marketplace. It characterises and compares transactional marketing and relationship marketing as well as the latest development of the new concept of marketing - CRM in the conditions of market globalisation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´06
ISBN
80-8070-598-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
284-289
Název nakladatele
Žilinská univerzita
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
4. 10. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—