Marketing jako součást strategického řízení podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007501" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007501 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing jako součást strategického řízení podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing můžeme považovat jako součást strategického řízení podniku. Marketing vyžaduje od managementu a také od všech zaměstnanců změnu v myšlení, nový pohled na integraci aktivit a komunikaci mezi odborníky z různých oborů. Velmi důležitá je změna hlavní orientace podniku od výrobní orientace k marketingové orientaci na zákazníka. Klíčovým předpokladem marketingové organizace je pochopení marketingové koncepce vrcholovým managementem a infiltrování marketingového myšlení do všech sfér podnikových aktivit.
Název v anglickém jazyce
Marketing as a part of an enterprise strategic management
Popis výsledku anglicky
We can consider marketing as a part of strategic management of company. Marketing requires from management and as well from all employees acceptance of change of thinking, new viewpoint on integration of activities and communication among specialists from different fields. Very important is to change the main orientation of company from production orientation to marketing orientation on customer. Key assumption on the marketing organisation is understanding of the marketing conception by top-managementand marketing thinking must be infiltrated into all spheres of company activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia Ostrava 2003Sborník příspěvků z mezinárodní konference studentů doktorského studia
ISBN
80-248-0353-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
111-116
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
29. 5. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—