Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing jako součást strategického řízení podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007501" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing jako součást strategického řízení podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing můžeme považovat jako součást strategického řízení podniku. Marketing vyžaduje od managementu a také od všech zaměstnanců změnu v myšlení, nový pohled na integraci aktivit a komunikaci mezi odborníky z různých oborů. Velmi důležitá je změna hlavní orientace podniku od výrobní orientace k marketingové orientaci na zákazníka. Klíčovým předpokladem marketingové organizace je pochopení marketingové koncepce vrcholovým managementem a infiltrování marketingového myšlení do všech sfér podnikových aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing as a part of an enterprise strategic management

  • Popis výsledku anglicky

    We can consider marketing as a part of strategic management of company. Marketing requires from management and as well from all employees acceptance of change of thinking, new viewpoint on integration of activities and communication among specialists from different fields. Very important is to change the main orientation of company from production orientation to marketing orientation on customer. Key assumption on the marketing organisation is understanding of the marketing conception by top-managementand marketing thinking must be infiltrated into all spheres of company activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia Ostrava 2003Sborník příspěvků z mezinárodní konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    80-248-0353-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    111-116

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    29. 5. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku