Podnikatelská a informační strategie malých a středních podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%402431022" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@2431022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnikatelská a informační strategie malých a středních podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je poukázat na význam propojení podnikové a informační strategie v malých a středních podnicích.
Název v anglickém jazyce
Business and Informational Strategy of Small and Middle Enterprises
Popis výsledku anglicky
This paper is based on investigation of information strategy development in small and medium sized businesses. The need for alignment between business nad inormation strategy is discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny
ISBN
80-7041-895-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
17-24
Název nakladatele
Univerzita Hradec Králové, FIM
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
7. 2. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—