Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření výkonnosti podniků a marketingové ziskovosti zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190566" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření výkonnosti podniků a marketingové ziskovosti zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou publikovány výsledky dílčí zprávy výzkumu, které byly výstupem řešeného projektu GAČR pod názvem: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik. Cílem výzkumu bylo zjistit, které ukazatelé tržní výkonnosti používají oslovené firmy (podniky) při hodnocení tržní výkonnosti a jak sledují ziskovost cílových trhů. Zkoumány byly firmy působící na B2C trzích tj. působící v oblasti služeb, prodeje nebo výroby spotřebního zboží.

  • Název v anglickém jazyce

    Measuring Companies Performance and Customers

  • Popis výsledku anglicky

    "The paper presents partial findings of the research that was conducted as a part of GAČR project ""Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company"". The objective ofthe research was to find out which factors of the market performance are used by the addressed companies for their market performance evaluation and target market profitabily measurement. The research focused on companies operating in B2C markets, in particular on companies of the service, trading and production sectors."

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    90-93

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku