Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření výkonnosti podniku a ziskovosti zákazníků ve firmách zabývajících se prodejem na B2C trzích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F08%3A%230000061" target="_blank" >RIV/46747885:24310/08:#0000061 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření výkonnosti podniku a ziskovosti zákazníků ve firmách zabývajících se prodejem na B2C trzích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou publikovány výsledky dílčí zprávy výzkumu, které byly výstupem řešeného projektu GAČR pod názvem: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik. Cílem výzkumu bylo zjistit, které ukazatelé tržní výkonnosti používají oslovené firmy (podniky) při hodnocení tržní výkonnosti a jak sledují ziskovost cílových trhů. Zkoumány byly firmy působící na B2C trzích tj. působící v oblasti služeb, prodeje nebo výroby spotřebního zboží.

  • Název v anglickém jazyce

    MEASURING THE EFFICIENCY OF COMPANY AND PROFITABILITY OF CUSTOMERS IN FIRMS DEALING WITH SALES IN B2C MARKETS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial findings of the research that was conducted as a part of GAČR project "Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company". The objective of the research was to find out which factors of the market performance are used by the addressed companies for their market performance evaluation and target market profitabily measurement. The research focused on companies operating in B2C markets, in particular on companies of the service, trading and production sectors.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E+M Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000260962300019

  • EID výsledku v databázi Scopus