Měření výkonnosti podniku a ziskovosti zákazníků ve firmách zabývajících se prodejem na B2C trzích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F08%3A%230000061" target="_blank" >RIV/46747885:24310/08:#0000061 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření výkonnosti podniku a ziskovosti zákazníků ve firmách zabývajících se prodejem na B2C trzích
Popis výsledku v původním jazyce
V článku jsou publikovány výsledky dílčí zprávy výzkumu, které byly výstupem řešeného projektu GAČR pod názvem: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik. Cílem výzkumu bylo zjistit, které ukazatelé tržní výkonnosti používají oslovené firmy (podniky) při hodnocení tržní výkonnosti a jak sledují ziskovost cílových trhů. Zkoumány byly firmy působící na B2C trzích tj. působící v oblasti služeb, prodeje nebo výroby spotřebního zboží.
Název v anglickém jazyce
MEASURING THE EFFICIENCY OF COMPANY AND PROFITABILITY OF CUSTOMERS IN FIRMS DEALING WITH SALES IN B2C MARKETS
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial findings of the research that was conducted as a part of GAČR project "Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company". The objective of the research was to find out which factors of the market performance are used by the addressed companies for their market performance evaluation and target market profitabily measurement. The research focused on companies operating in B2C markets, in particular on companies of the service, trading and production sectors.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000260962300019
EID výsledku v databázi Scopus
—