Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Retailing in a Transitional Central European Economy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F10%3A%230000214" target="_blank" >RIV/46747885:24310/10:#0000214 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Retailing in a Transitional Central European Economy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The comprehensive study of changes in clothing retailing applies a longitudinal approach supported by empirical analysis. The conceptual framework allows exploration of quantitative and qualitative changes in terms of what has changed and what were the main factors associated with the change. The study proposes a dynamic model that allows a more comprehensive explanation of retail changes. The model focuses on interaction of shoppers (their perception and satisfaction) on the demand side and sellers onthe supply side. The model allows computation of the demand and supply potential. It contributes to the knowledge of retail development and lays the methodological foundation for further studies.

  • Název v anglickém jazyce

    Retailing in a Transitional Central European Economy

  • Popis výsledku anglicky

    The comprehensive study of changes in clothing retailing applies a longitudinal approach supported by empirical analysis. The conceptual framework allows exploration of quantitative and qualitative changes in terms of what has changed and what were the main factors associated with the change. The study proposes a dynamic model that allows a more comprehensive explanation of retail changes. The model focuses on interaction of shoppers (their perception and satisfaction) on the demand side and sellers onthe supply side. The model allows computation of the demand and supply potential. It contributes to the knowledge of retail development and lays the methodological foundation for further studies.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9783838343334

  • Počet stran knihy

    501

  • Název nakladatele

    Lambert Academic Publishing

  • Místo vydání

    Saarbrücken

  • Kód UT WoS knihy