Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Whar are the advantages of Internet shopping as perceived by customers?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F12%3A%230001869" target="_blank" >RIV/46747885:24310/12:#0001869 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Whar are the advantages of Internet shopping as perceived by customers?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Transactions realized with the usage of the Internet are regarded as more efficient both for sellers and customers. The benefits of the Internet exchange are presented with respect to their importance for the national economy as well as for consumers. This paper looks at the most important advantages of the Internet shopping and specifies them in comparison with traditional shopping. Based on a large survey, the perceived advantages are analyzed and compared, primarily among all customers and then amongthose customers who intend to increase and those who intend to reduce their purchases via the Internet. Thus, some theoretical and practical implications can be derived from this survey..

  • Název v anglickém jazyce

    Whar are the advantages of Internet shopping as perceived by customers?

  • Popis výsledku anglicky

    Transactions realized with the usage of the Internet are regarded as more efficient both for sellers and customers. The benefits of the Internet exchange are presented with respect to their importance for the national economy as well as for consumers. This paper looks at the most important advantages of the Internet shopping and specifies them in comparison with traditional shopping. Based on a large survey, the perceived advantages are analyzed and compared, primarily among all customers and then amongthose customers who intend to increase and those who intend to reduce their purchases via the Internet. Thus, some theoretical and practical implications can be derived from this survey..

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    188-195

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus