Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Innovative Forms in the Teaching German At the Technical University of Liberec: Partial Results of an Investigative Questionnaire Administered to Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230002022" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0002022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Innovative Unterrichtsformen im DaF-Unterricht an der Technischen Universität Liberec: Teilergebnisse einer Unfrage unter Studierenden

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Rahmen des Projektes IMPACT (Innovation, Methodik und Qualität der sprachlichen Ausbildung und der Fachausbildung in den Fremdsprachen in dem tertiären Bereich in Tschechien), das durch Europäischen Sozialfonds unterstützt wird, erfahren die Lehrpläneam Lehrstuhl für Fremdsprachen der Technischen Universität Liberec eine Erneuerung und Modernisierung, und es werden auch die Bewertungen der sprachlichen Fertigkeiten der Studierenden im Bereich der Fachsprache gemäß des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen ( GeR) standardisiert. Dieser Beitrag befasst sich mit der Vorgehensweise und der Bewertung der Einführung des Blended-Learnings im Sprachunterricht und der neuen Standards in den Fachsprachen-Abschlusstests an der der TU Liberec.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovative Forms in the Teaching German At the Technical University of Liberec: Partial Results of an Investigative Questionnaire Administered to Students

  • Popis výsledku anglicky

    Within the IMPACT Project, supported by European funds, innovated syllabi and standardization of the assessment of students' language skills in the area of Foreign Languages for Specific Purposes are being developed in the department of Foreign Languagesat the Technical University of Liberec based on the Common European Framework of Reference (CEFR). This presentation examines the methods and means of assessment for implementing new standards into the existing courses of German Language for Specific Purposes at the Technical University of Liberec.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    171-180

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus