Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002271" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální média se bezpochyby řadí k důležitým způsobům současné moderní marketingové komunikace. Předmětem této monografie jsou malé a střední firmy, které využívají ke komunikaci se spotřebitelem sociální média. Konkurence na trhu ovšem neustále roste amalé nebo střední firmy mají stále těžší pozici se prosadit proti nadnárodním řetězcům. Chtějí-li v tomto boji tyto firmy obstát, musí využívat všech prostředků k navazování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jednou z možností, jak tento vztah budovat,jsou sociální média, kde nerozhodují finanční prostředky, ale aktivita, kreativita, nápad nebo myšlenka. Otázkou však zůstává, jakým způsobem by firmy měly sociální média využívat, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být navržení určitého standardu způsobu komunikace, který by malým nebo středním firmám dával obecný návod na budování vztahu se zákazníkem. Monografie si proto klade za cíl navrhnout model marketingové komunikace reflektu
Název v anglickém jazyce
Use of Social Networks by Small and Medium-sized Companies for Communication with the Consumer
Popis výsledku anglicky
Social media is undoubtedly one of the important methods of modern marketing communication. This monographis focused on small and medium-sized companies that use social media for communication with consumers. The competition on the market continues to grow, and small and mid-sized companies are finding it increasingly more difficult to compete with multinational chains. If they want to withstand such tough competition, the must use all means at their disposal to establish long-term relationships with customers. One way to build these relationships is to use social media tools, where activity, creativity, thoughts and ideas play a more crucial role than financial resources. However, it remains at issue how companies should use social media in order to satisfy the individual wishes and needs of customers and retain their positions on the market. One solution could be proposal of a certain standard for the communication method, which would give small and medium-sized companies a general g
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7494-157-3
Počet stran knihy
319
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS knihy
—