Komunikační nástroje sociálních podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10364528" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10364528 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216305:26510/17:PU127503
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační nástroje sociálních podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Dnešní doba přináší do sféry podnikání nové trendy týkající se společenské odpovědnosti. Ty shrnuje a výstižně popisuje holistická koncepce, která je jednou z nejmladších podnikatelských koncepcí, a její principy je možné spatřovat i v sociálním podnikání. Příspěvek přináší informace o vývoji sociálního podnikání v České republice, jeho slabých i silných stránkách a příležitostech. Klade si za cíl zanalyzovat běžně používané komunikační nástroje a kriticky zhodnotit jejich funkčnost a vhodnost použití. Jelikož se pohybujeme na trhu sociálně prospěšných podniků, které jsou ještě více než klasické malé a střední podniky limitovány nedostatkem finančního kapitálu, je kladen důraz na využití nízkonákladových metod komunikace se zákazníky. Jedná se tak o mezioborové téma, které rozšiřuje základy oborů mediálních a komunikačních studií a sociálního podnikání. Navíc nabízí informace, které mají praktickou povahu a jsou využitelné v běžné činnosti sociálně prospěšného podniku.
Název v anglickém jazyce
Communication tools of social business
Popis výsledku anglicky
The present time brings the business community to make new trends related to social responsibility. That describes the holistic concept, which is one of the newest business concepts and principles of its markets in Central Europe are increasingly important in recent years. This newest trend is based on the needs of customer communication. Paper presents information on the development of social entrepreneurship in the Czech Republic, its weaknesses and strengths occasions. It aims to analyze the generally used communication tools to critically evaluate their functionality suitability. It points out the high potential of using new communication tools of traditional media in the competitive environment. Since we are on the market of social business, which is even more than the classic small medium enterprises limited by a lack of financial capital, the emphasis is on using low-cost methods of communication with customers. It is an interdisciplinary subject that extends scientific disciplines of marketing and media communication and social entrepreneurship. Additionally, it offers information that are of practical nature, are useful in everyday activities of socially beneficial enterprise.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Megatrendy a médiá 2017 : Budúcnosť médií II.
ISBN
978-80-8105-863-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
152-165
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice, SK
Datum konání akce
25. 4. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—