Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační nástroje sociálních podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10364528" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10364528 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26510/17:PU127503

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/konferencie/MM2017_buducnost_medii_II.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační nástroje sociálních podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dnešní doba přináší do sféry podnikání nové trendy týkající se společenské odpovědnosti. Ty shrnuje a výstižně popisuje holistická koncepce, která je jednou z nejmladších podnikatelských koncepcí, a její principy je možné spatřovat i v sociálním podnikání. Příspěvek přináší informace o vývoji sociálního podnikání v České republice, jeho slabých i silných stránkách a příležitostech. Klade si za cíl zanalyzovat běžně používané komunikační nástroje a kriticky zhodnotit jejich funkčnost a vhodnost použití. Jelikož se pohybujeme na trhu sociálně prospěšných podniků, které jsou ještě více než klasické malé a střední podniky limitovány nedostatkem finančního kapitálu, je kladen důraz na využití nízkonákladových metod komunikace se zákazníky. Jedná se tak o mezioborové téma, které rozšiřuje základy oborů mediálních a komunikačních studií a sociálního podnikání. Navíc nabízí informace, které mají praktickou povahu a jsou využitelné v běžné činnosti sociálně prospěšného podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication tools of social business

  • Popis výsledku anglicky

    The present time brings the business community to make new trends related to social responsibility. That describes the holistic concept, which is one of the newest business concepts and principles of its markets in Central Europe are increasingly important in recent years. This newest trend is based on the needs of customer communication. Paper presents information on the development of social entrepreneurship in the Czech Republic, its weaknesses and strengths occasions. It aims to analyze the generally used communication tools to critically evaluate their functionality suitability. It points out the high potential of using new communication tools of traditional media in the competitive environment. Since we are on the market of social business, which is even more than the classic small medium enterprises limited by a lack of financial capital, the emphasis is on using low-cost methods of communication with customers. It is an interdisciplinary subject that extends scientific disciplines of marketing and media communication and social entrepreneurship. Additionally, it offers information that are of practical nature, are useful in everyday activities of socially beneficial enterprise.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Megatrendy a médiá 2017 : Budúcnosť médií II.

  • ISBN

    978-80-8105-863-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    152-165

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice, SK

  • Datum konání akce

    25. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku