The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00002337" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00002337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describes the activities of the German company on the Czech market. It presents a case study of company undertaking business in rail transport within the border region. The paper first looks st the cultural differences between behavior in theCzech Republic and Germany and then,in the second part, the autor describes the results of research that aims to assess the differences in passenger behavior in the Czech Republic and Germany and passenger r satisfaction with the services currently provided by the company at issue.
Název v anglickém jazyce
The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region
Popis výsledku anglicky
This paper describes the activities of the German company on the Czech market. It presents a case study of company undertaking business in rail transport within the border region. The paper first looks st the cultural differences between behavior in theCzech Republic and Germany and then,in the second part, the autor describes the results of research that aims to assess the differences in passenger behavior in the Czech Republic and Germany and passenger r satisfaction with the services currently provided by the company at issue.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2015
ISBN
978-3-86367-038-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
25-32
Název nakladatele
Verlag der GUC
Místo vydání
Chemnitz
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—