Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00002337" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00002337 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the activities of the German company on the Czech market. It presents a case study of company undertaking business in rail transport within the border region. The paper first looks st the cultural differences between behavior in theCzech Republic and Germany and then,in the second part, the autor describes the results of research that aims to assess the differences in passenger behavior in the Czech Republic and Germany and passenger r satisfaction with the services currently provided by the company at issue.

  • Název v anglickém jazyce

    The Internationalisation of a German Company on the Czech marketing in the Czech-German Border Region

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the activities of the German company on the Czech market. It presents a case study of company undertaking business in rail transport within the border region. The paper first looks st the cultural differences between behavior in theCzech Republic and Germany and then,in the second part, the autor describes the results of research that aims to assess the differences in passenger behavior in the Czech Republic and Germany and passenger r satisfaction with the services currently provided by the company at issue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2015

  • ISBN

    978-3-86367-038-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    25-32

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku