Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitativní výzkum zaměřený na výuku odborného anglického jazyka na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00002711" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00002711 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2015-3-005" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2015-3-005</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2015-3-005" target="_blank" >10.15240/tul/004/2015-3-005</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalitativní výzkum zaměřený na výuku odborného anglického jazyka na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje kvalitativní výzkum zaměřený na využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka na vysokých školách. Byl vytvořen praktický návrh implementace technologií do výuky podporující aktivní roli studentů cizích jazyků se záměremposílení jejich motivace k učení kooperativní formou práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Qualitative Research Focused on Teaching English for Specific Purposes at Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes research focused on the implementation of blended learning in learning and teaching English for Specific Purposes at universities. A practical design for the implementation of technologies that support the active role of students offoreign languages was created with the aim of strengthening their motivation for learning by applying a cooperative form of work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    C

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    47-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus