Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of social networks in personnel marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00002819" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00002819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of social networks in personnel marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social networks in combination with personnel marketing are the focus of this work. These two currently relevant topics have been subjected to literary research and surveys in scientific databases. Based on the discovered information, a scenario has beenset up for primary qualitative research, to which companies in the Liberec Region have been subjected. The sorting parameter for selection of companies that were subjected to thorough interviews business culture based on the parent companies' geographic origin. The qualitative research focused on internal and external company communication on social networks. The results of the thorough interviews were subjected to a group evaluation, which yielded important information related to the use of social networks for HR purposes. The final phases of the research involved uncovering latent information presented in the concluding synthesis. The aim of this contribution is to present the results of this qualitative research regarding the use o

  • Název v anglickém jazyce

    Use of social networks in personnel marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Social networks in combination with personnel marketing are the focus of this work. These two currently relevant topics have been subjected to literary research and surveys in scientific databases. Based on the discovered information, a scenario has beenset up for primary qualitative research, to which companies in the Liberec Region have been subjected. The sorting parameter for selection of companies that were subjected to thorough interviews business culture based on the parent companies' geographic origin. The qualitative research focused on internal and external company communication on social networks. The results of the thorough interviews were subjected to a group evaluation, which yielded important information related to the use of social networks for HR purposes. The final phases of the research involved uncovering latent information presented in the concluding synthesis. The aim of this contribution is to present the results of this qualitative research regarding the use o

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Liberec Economic Forum 2015

  • ISBN

    978-80-7494-225-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    409-421

  • Název nakladatele

    Technical University of Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000365053000042