Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00008877" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00008877 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.igi-global.com/book/research-anthology-strategies-using-social/275414" target="_blank" >https://www.igi-global.com/book/research-anthology-strategies-using-social/275414</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-9020-1" target="_blank" >10.4018/978-1-7998-9020-1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business provides updated information on how businesses are strategically using social media and explores the role of social media in keeping businesses competitive in the global economy. The chapters will discuss how social tools work, what services businesses are utilizing, both the benefits and challenges to how social media is changing the modern business atmosphere, and more. This book is essential for researchers, instructors, social media managers, business managers, students, executives, practitioners, industry professionals, social media analysts, and all audiences interested in how social media is being used in modern businesses as both a service and integral tool.

  • Název v anglickém jazyce

    Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business

  • Popis výsledku anglicky

    The Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business provides updated information on how businesses are strategically using social media and explores the role of social media in keeping businesses competitive in the global economy. The chapters will discuss how social tools work, what services businesses are utilizing, both the benefits and challenges to how social media is changing the modern business atmosphere, and more. This book is essential for researchers, instructors, social media managers, business managers, students, executives, practitioners, industry professionals, social media analysts, and all audiences interested in how social media is being used in modern businesses as both a service and integral tool.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TJ02000206" target="_blank" >TJ02000206: Rozvoj dovedností nezbytných pro digitální transformaci podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-1-79989-020-1

  • Počet stran knihy

    1865

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

  • Kód UT WoS knihy