Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00008877" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00008877 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.igi-global.com/book/research-anthology-strategies-using-social/275414" target="_blank" >https://www.igi-global.com/book/research-anthology-strategies-using-social/275414</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-9020-1" target="_blank" >10.4018/978-1-7998-9020-1</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
Popis výsledku v původním jazyce
The Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business provides updated information on how businesses are strategically using social media and explores the role of social media in keeping businesses competitive in the global economy. The chapters will discuss how social tools work, what services businesses are utilizing, both the benefits and challenges to how social media is changing the modern business atmosphere, and more. This book is essential for researchers, instructors, social media managers, business managers, students, executives, practitioners, industry professionals, social media analysts, and all audiences interested in how social media is being used in modern businesses as both a service and integral tool.
Název v anglickém jazyce
Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business
Popis výsledku anglicky
The Research Anthology on Strategies for Using Social Media as a Service and Tool in Business provides updated information on how businesses are strategically using social media and explores the role of social media in keeping businesses competitive in the global economy. The chapters will discuss how social tools work, what services businesses are utilizing, both the benefits and challenges to how social media is changing the modern business atmosphere, and more. This book is essential for researchers, instructors, social media managers, business managers, students, executives, practitioners, industry professionals, social media analysts, and all audiences interested in how social media is being used in modern businesses as both a service and integral tool.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TJ02000206" target="_blank" >TJ02000206: Rozvoj dovedností nezbytných pro digitální transformaci podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-1-79989-020-1
Počet stran knihy
1865
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
—
Kód UT WoS knihy
—