Strategie rozvoje Turistického regionu Jizerské hory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009412" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009412 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.jizerky.cz" target="_blank" >http://www.jizerky.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie rozvoje Turistického regionu Jizerské hory
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt smluvního výzkumu byl zpracován na základě objednávky Turistického regionu Jizerské hory a podstatou bylo kompletní zpracování strategie rozvoje daného území v oblasti cestovního ruchu. Analytická část obsahuje analýzu nabídky, poptávky, způsobu řízení cestovního ruchu, marketingové komunikace a konkurence. Návrhová část se odvíjí od vize, poslání a je sestavena ve struktuře požadované CzechTourism pro certifikaci DMO.
Název v anglickém jazyce
Tourism development strategy of the Jizera Mountains tourist region
Popis výsledku anglicky
The contract research project was prepared on the basis of an order from the Jizera Mountains Tourist Region and the essence was the complete elaboration of the development strategy of the given area in the field of tourism. The analytical part focuses on an analysis of supply, demand, tourism management, marketing communication and competition. The proposal part is based on the vision, mission and is compiled in the structure required by CzechTourism for DMO certification.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
41
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—