Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie rozvoje Turistického regionu Jizerské hory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009412" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jizerky.cz" target="_blank" >http://www.jizerky.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie rozvoje Turistického regionu Jizerské hory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt smluvního výzkumu byl zpracován na základě objednávky Turistického regionu Jizerské hory a podstatou bylo kompletní zpracování strategie rozvoje daného území v oblasti cestovního ruchu. Analytická část obsahuje analýzu nabídky, poptávky, způsobu řízení cestovního ruchu, marketingové komunikace a konkurence. Návrhová část se odvíjí od vize, poslání a je sestavena ve struktuře požadované CzechTourism pro certifikaci DMO.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism development strategy of the Jizera Mountains tourist region

  • Popis výsledku anglicky

    The contract research project was prepared on the basis of an order from the Jizera Mountains Tourist Region and the essence was the complete elaboration of the development strategy of the given area in the field of tourism. The analytical part focuses on an analysis of supply, demand, tourism management, marketing communication and competition. The proposal part is based on the vision, mission and is compiled in the structure required by CzechTourism for DMO certification.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    41

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze