Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Business German as One of the Key Competences of High School Graduates

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011651" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2023_3_12.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2023_3_12.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0021" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0021</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Fachsprache Wirtschaftdeutsch als eine der Schlüsselkometenzen der Hoschschulabsolvent:innen in der Grenzregion

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Fokus dieses Artikels steht der Sammelband [2] welcher insgesamt siebzehn Artikel zum Thema Fachsprachenunterricht im Hochschulbereich enthält. Wie schon der Titel des Sammelbandes selbst andeutet, behandeln die Beiträge verschiedene Themen und Aspekte der Vermittlung der Fachsprache im Wirtschaftsbereich, die Nutzung der digitalen Werkzeuge und Implementierung der regionalen und interkulturellen Aspekte in die Unterrichtsthemen. Die Beiträge entstanden in der Zeit, da der gesamte Unterricht sowie alle grenzüberschreitenden Aktivitäten der globalen Welt durch die wütende Pandemie Covid-19 stark beeinträchtigt oder sogar zum Stillstand gezwungen wurden; umso mehr war also jegliche Nutzung der digitalen Lehr- und Lernszenarien durch die Erweiterung der Fach- und berufsbezogenen Fremdsprachenausbildung gefragt.

  • Název v anglickém jazyce

    Business German as One of the Key Competences of High School Graduates

  • Popis výsledku anglicky

    The focus of this article is the anthology [2] which contains a total of seventeen articles on the subject of specialised language teaching in higher education. As the title of the anthology itself suggests, the articles deal with various topics and aspects of teaching specialised language in business, the use of digital tools and the implementation of regional and intercultural aspects in teaching topics. The contributions were written at a time when all teaching and cross-border activities in the global world were severely affected or even forced to a standstill by the raging Covid-19 pandemic; all the more reason to utilise digital teaching and learning scenarios by expanding specialist and vocational foreign language training.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus