Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Numerical simulation and measurement of car strut under shock vibration

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24410%2F17%3A00004445" target="_blank" >RIV/46747885:24410/17:00004445 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24620/17:00004445

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jvejournals.com/Vibro/article/VP-18570.html" target="_blank" >http://www.jvejournals.com/Vibro/article/VP-18570.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21595/vp.2017.18570" target="_blank" >10.21595/vp.2017.18570</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Numerical simulation and measurement of car strut under shock vibration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on the analysis of the properties of the car strut used to capture the engine torque reaction generated during fast acceleration. There is described the methodology of measuring the parameters needed to assess the force effect and also a simulation of the properties of a redesigned strut using the finite element method. The simulation confirmed the correctness of the design and also showed that very small asymmetry of cross section cause significant reducing of the load capacity of the strut and its easy damage.

  • Název v anglickém jazyce

    Numerical simulation and measurement of car strut under shock vibration

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the analysis of the properties of the car strut used to capture the engine torque reaction generated during fast acceleration. There is described the methodology of measuring the parameters needed to assess the force effect and also a simulation of the properties of a redesigned strut using the finite element method. The simulation confirmed the correctness of the design and also showed that very small asymmetry of cross section cause significant reducing of the load capacity of the strut and its easy damage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1201" target="_blank" >LO1201: ROZVOJ ÚSTAVU PRO NANOMATERIÁLY, POKROČILÉ TECHNOLOGIE A INOVACE TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibroengineering Procedia - 25th International Conference on Vibroengineering

  • ISBN

  • ISSN

    23450533

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    107-111

  • Název nakladatele

    JVE International

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku