From a Manual for Teaching (British) History: The Way We Study and Teach History
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F00%3A00000083" target="_blank" >RIV/46747885:24510/00:00000083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
From a Manual for Teaching (British) History: The Way We Study and Teach History
Popis výsledku v původním jazyce
The article discuses some of the recent theories regarding history, and, further it comments on current history teaching and tries to suggest some improvements for the future teaching of (British) history.
Název v anglickém jazyce
From a Manual for Teaching (British) History: The Way We Study and Teach History
Popis výsledku anglicky
The article discuses some of the recent theories regarding history, and, further it comments on current history teaching and tries to suggest some improvements for the future teaching of (British) history.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Notes from the North
ISSN
1212-4028
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—