Využití ICT při výuce dějepisu na základních a středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001310" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001310 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aleph.nkp.cz/publ/skc/006/75/01/006750101.htm" target="_blank" >http://aleph.nkp.cz/publ/skc/006/75/01/006750101.htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití ICT při výuce dějepisu na základních a středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola Využití ICT při výuce dějepisu na základních a středních školách usiluje o hlubší analýzu smyslu využívání moderních elektronických technologií při výuce. Ve výsledku nabádá pouze k využití, které nebude v rozporu s narativní formou výuky a budejejí efektivní podporou.
Název v anglickém jazyce
How to use ICT when teaching History in the elementary and high schools
Popis výsledku anglicky
The chapter How to use ICT when teaching History in the elementary and high schools analyzes "if" and "when" it is desirable to use some of many electronic helpers to teach history. It shows, that the proper way is to use electronics just as a support for the narrative form of teaching history
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Jak podpořit výuku e-technologiemi
ISBN
9788074941344
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
255-264
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS kapitoly
—