Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autentické videoklipy v hodinách anglického jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000314" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000314 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autentické videoklipy v hodinách anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá důvody a možnostmi použití autentických videoklipů v hodinách angličtiny a vyhodnocuje kurz určený pro učitele 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo seznámit učitele s metodickými a didaktickými aspekty používání videoklipů v hodinách. Příspěvek také upozorňuje na překážky v používání autentických videoklipů a zabývá se vybranými aspekty přípravy učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Authentic videoclips in EFL classes

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces the rationale and possibilities of using authentic videoclips in EFL classes and evaluates a course aimed at acquainting lower-secondary teachers with methodological aspects of using authentic video in their classes. The paper alsoidentifies some obstacles in using authentic videos and addresses selected issues related to teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální koncepty a možnosti dalšího vzdělávání učitelů - interdisciplinární přístupy

  • ISBN

    978-80-7372-734-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    79-92

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    12. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku