Vzdělávání učitelů v kontextu hlavních mezníků evropské vzdělávací politiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000356" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání učitelů v kontextu hlavních mezníků evropské vzdělávací politiky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje otázkám vzdělávání učitelů v kontextu evropské vzdělávací politiky. Pozornost je věnována vzdělávacím tendencím v souvislosti s Lisabonské strategií a Strategií 2020.
Název v anglickém jazyce
Education of Teachers in Context of European Educational Politics
Popis výsledku anglicky
The thesis is focused on the theme of Education of teachers in Context of European educational. The study speaks about the educational trends in kontext of Lisabon strategy and Strategy 2020.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální koncepty a možnosti dalšího vzdělávání učitelů - interdisciplinární přístupy
ISBN
978-80-7372-734-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
9-19
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—