Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza didaktických přístupů v inkluzivním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885162" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885162 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza didaktických přístupů v inkluzivním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možností implementace inkluzivní edukace do majoritního edukačního proudu. Práce je založena na komparativní studii složené z analýzy textu zaměřeného na metodické poradenství a strategie v oblasti inkluzivní edukace v základním školství v USA. Výstupem textu je aplikování strategií běžně používaných v USA na soudobé prostředí českého školství v aspektu inkluzivní nebo integrativní edukace, které byly konzultovány a komentovány experty s mnohaletou praxí. Neočekávaným výstupem textu,získaným pomocí výzkumné sondy, se jeví nedostatečná kompetentnost studentů pregraduálního studia a začínajících učitelů při tvorbě IVP.

  • Název v anglickém jazyce

    The Analysis of Educational Approaches in Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    The articel follows up the possibility of implementation of inclusive education to the educational mainstream. The work is based on the comparative study, consisting of text analysis focused on methodological advice and strategies of inclusion in the U.S. educating system. The output of the paper is to apply a commonly used inclusive strategies in the USA to the Czech educational system. The strategies were discussed and commented by experts with many years of experience. An unexpected outcome in our empirical study appeared a lack of special pedagogical skils of undergraduate students of pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2013 vol. III

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1995-2004

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku