Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00070424" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00070424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá pojetím inkluze v teorii i praxi prvního stupně základních škol. Autorka v ní předkládá teoretické koncepty inkluzivního vzdělávání, edukačních podmínek a strategií ve vztahu ke kvalitě školy.Výsledkem teoretické, obsahové analýzy a empirického výzkumu je model Kvalita inkluzivní školy ve vazbě na kontextové faktory jejího prostředí a systém podpory žáků inkluzivní školy s kritérii posuzujícími kvalitu inkluze v praxi. Na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání navazuje kvalitativní empirické šetření, formou případové studie, jehož záměrem je porozumět pojetí inkluze na prvním stupni vybrané základní školy.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education in the Czech primary school: theory, practice, research
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the concept of inclusion in the theory and practice of the primary schools. The author presents theoretical concepts of inclusive education, educational conditions and strategies in relation to the quality of school. The result of the theoretical, content analysis and empiric research is model of The quality of the inclusive school in relation to context factors and the system of student support of an inclusive school with the criteria assessing the quality of inclusion in practice.The analysis of the conditions of inclusive education is followed by qualitative empirical research in the form of a case study. The aim is to get an insight into the concept of inclusion of a chosen primary school.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021065277
Počet stran knihy
207
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—