Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preparedness of schools to implement inclusive education of pupils with specific learning disabilities in Slovakia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10408784" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10408784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Pripravenosť škôl k zavedeniu inkluzívneho vzdelávania žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia na Slovensku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Predkladaná vedecká monografia sa venuje analýze prístupov k žiakom so špecifickými vývinovými poruchami učenia v prostredí inkluzívnej školy na Slovensku. Teoretická časť vedeckej monografie pojednáva o teoretických východiskách inkluzívneho vzdelávania, faktory ktoré ovplyvňujú proces inkluzívneho vzdelávania a rieši problematiku špecifických vývinových porúch učenia. Empirická časť vedeckej monografie analyzuje stratégie a formy práce, ktoré využívajú pedagógovia v edukačnom procese u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a zisťuje pripravenosť základných škôl v Slovenskej republike na zavedenie inkluzívneho vzdelávania.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparedness of schools to implement inclusive education of pupils with specific learning disabilities in Slovakia

  • Popis výsledku anglicky

    The presented scientific monograph deals with the analysis of approaches to pupils with specific learning disorders in the environment of inclusive schools in Slovakia. The theoretical part of scientific monograph deals with the theoretical basis of inclusive education, factors that affect the process of inclusive education and deals with specific learning disorders. The empirical part of scientific monograph analyses strategies and forms of work used by teachers in the education of pupils with specific learning disorders in the Slovak Republic and investigates the readiness of primary schools in the Slovak Republic for application of inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-561-0589-4

  • Počet stran knihy

    140

  • Název nakladatele

    VERBUM - KU v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Kód UT WoS knihy