Preparedness of schools to implement inclusive education of pupils with specific learning disabilities in Slovakia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10408784" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10408784 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Pripravenosť škôl k zavedeniu inkluzívneho vzdelávania žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia na Slovensku
Popis výsledku v původním jazyce
Predkladaná vedecká monografia sa venuje analýze prístupov k žiakom so špecifickými vývinovými poruchami učenia v prostredí inkluzívnej školy na Slovensku. Teoretická časť vedeckej monografie pojednáva o teoretických východiskách inkluzívneho vzdelávania, faktory ktoré ovplyvňujú proces inkluzívneho vzdelávania a rieši problematiku špecifických vývinových porúch učenia. Empirická časť vedeckej monografie analyzuje stratégie a formy práce, ktoré využívajú pedagógovia v edukačnom procese u žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a zisťuje pripravenosť základných škôl v Slovenskej republike na zavedenie inkluzívneho vzdelávania.
Název v anglickém jazyce
Preparedness of schools to implement inclusive education of pupils with specific learning disabilities in Slovakia
Popis výsledku anglicky
The presented scientific monograph deals with the analysis of approaches to pupils with specific learning disorders in the environment of inclusive schools in Slovakia. The theoretical part of scientific monograph deals with the theoretical basis of inclusive education, factors that affect the process of inclusive education and deals with specific learning disorders. The empirical part of scientific monograph analyses strategies and forms of work used by teachers in the education of pupils with specific learning disorders in the Slovak Republic and investigates the readiness of primary schools in the Slovak Republic for application of inclusive education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-561-0589-4
Počet stran knihy
140
Název nakladatele
VERBUM - KU v Ružomberku
Místo vydání
Ružomberok
Kód UT WoS knihy
—