Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conditions of successful education of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063146" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Podmienky úspešného vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografia je venovaná analýze problematiky vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike. Vo svojej teoretickej časti sa zameriava na okruh žiakov s vývinovými poruchami učenia, charakteristikou vývinových porúch učenia, štandardom špeciálno-pedagogickej podpory a procesom inkluzívneho vzdelávania v systéme platných legislatívnych noriem. Zároveň sa zaoberá možnosťou poskytovania pedagogicko-psychologických poradenských služieb pre uvedenú skupinu žiakov. Empirická časť monografie je zameraná na analýzu činnosti centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasti možnosti poskytovania služieb v rámci ich pôsobnosti, spolupráce so základnými školami a spolupráce s rodinou.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions of successful education of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The monography is devoted to the analysis of learning problems of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic. In its theoretical part, it focuses on the group of students with developmental learning disability, characteristic of developmental disorders of learning, standards of special pedagogical support and processes of inclusive education in the system of the valid legislative standards. It also deals with the possibility of providing educational and psychological counseling services for that group of students. The empirical part of the monography focuses on the analysis of activity of centers for educational and psychological counseling and prevention in the Slovak Republic, focusing on the possibility of providing services within their competence, collaboration with primary schools and working with the family.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021060227

  • Počet stran knihy

    197

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy