Conditions of successful education of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063146" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063146 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Podmienky úspešného vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike
Popis výsledku v původním jazyce
Monografia je venovaná analýze problematiky vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike. Vo svojej teoretickej časti sa zameriava na okruh žiakov s vývinovými poruchami učenia, charakteristikou vývinových porúch učenia, štandardom špeciálno-pedagogickej podpory a procesom inkluzívneho vzdelávania v systéme platných legislatívnych noriem. Zároveň sa zaoberá možnosťou poskytovania pedagogicko-psychologických poradenských služieb pre uvedenú skupinu žiakov. Empirická časť monografie je zameraná na analýzu činnosti centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasti možnosti poskytovania služieb v rámci ich pôsobnosti, spolupráce so základnými školami a spolupráce s rodinou.
Název v anglickém jazyce
Conditions of successful education of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic
Popis výsledku anglicky
The monography is devoted to the analysis of learning problems of students with developmental learning disabilities in an inclusive school in the Slovak Republic. In its theoretical part, it focuses on the group of students with developmental learning disability, characteristic of developmental disorders of learning, standards of special pedagogical support and processes of inclusive education in the system of the valid legislative standards. It also deals with the possibility of providing educational and psychological counseling services for that group of students. The empirical part of the monography focuses on the analysis of activity of centers for educational and psychological counseling and prevention in the Slovak Republic, focusing on the possibility of providing services within their competence, collaboration with primary schools and working with the family.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021060227
Počet stran knihy
197
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—