Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika realizace inkluzivní edukace v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044014" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika realizace inkluzivní edukace v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o specifikách inkluzivní edukace v České republice. Představuje pedagogicko-psychologické poradenské služby,které poskytují podporu a odbornou pomoc při řešení osobních problémů dětí a žáků. Dále zde autorka uvádí vzdělávací programy vČeské republice - rámcové vzdělávací programy a individuální vzdělávací plán. Uplatňování těchto vzdělávacích programů je ověřováno v rámci výzkumných šetření prováděných na pedagogických fakultách. Nedílnou součástí výchovně-vzdělávacího procesu jsou činnosti spojené s hodnocením žáků. Závěr článku autorka věnovala speciálním školám v České republice a přípravě učitelů a speciálních pedagogů pro inkluzivní školu.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of the Implementation of Inclusive Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter discusses the specifics of inclusive education in the Czech Republic. Represents a pedagogical and psychological counseling services that provide support and assistance in solving personal problems of children and pupils. Next, the author provides educational programs in the Czech Republic - the framework education programs and individual education plan. Integral part of education-learning process are the activities associated with the assessment of pupils. Implementation of education programs is examined in the surveys conducted for educators. Conclusion of the article the author gave special schools in the Czech Republic and the preparation of teachers and special educators for inclusive schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lechta, V. (ed.). Základy inkluzivní pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7367-679-7

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    440

  • Název nakladatele

    Portál, s.r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly