Činnost centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasť možnosti poskytovania služieb a spolupráce centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie so základnými školami a rodinou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063669" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Činnost centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasť možnosti poskytovania služieb a spolupráce centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie so základnými školami a rodinou
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je venovaná analýze čiastkovej časti výskumného projektu realizovaného v rokoch 2010?2011, ktorý sa zaoberal problematikou činnosti centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na poskytovanie služieb v rámci aktuálnej právnej legislatívy. Kapitola sa zameriava na možnosti poskytovania služieb a spolupráce centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie vo vzťahu ku základným školám a rodinám s deťmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Analýza dát je zameraná na odpovede získané pri výskumnom šetrení na základe odpovedí získaných z výskumných otázok, ktoré boli potvrdené alebo vyvrátené univariačnou analýzou.
Název v anglickém jazyce
Activities of Pedagogical-psychological Counseling and Prevention Centers in the Slovak Republic with Focus on Opportunities to Provide Services and Cooperation with Primary Schools and Families
Popis výsledku anglicky
This chapter is devoted to the analysis of research project carried out in 2010-2011, which dealt with the problems of Centers for educational and psychological counseling and prevention in the Slovak Republic, focusing on provision of services within the current legislation frame. The chapter focuses on the possibilities of providing services and collaboration of centers of pedagogical-psychological counseling and prevention in relation to primary schools and to families with children with special educational needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
31-46
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—