Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Approaches to inclusive education of students with developmental learning disorders from the perspective of teachers in collaboration with external advisory bodies and parents in the Slovak Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079996" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Prístupy k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v spolupráci s externými poradenskými subjektmi a rodičmi v Slovenskej republike

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografia je venovaná analýze problematiky vzdelávania žiakov s vývinovými poruchami učenia v inkluzívnej škole v Slovenskej republike a prístupmi učiteľov k uvedenej skupine žiakov. Vo svojej teoretickej časti sa zameriava na okruh žiakov s vývinovýmiporuchami učenia a ich charakteristikou; rieši otázku školského výkonu žiakov a ich emocionálneho prežívania. Ďalej sa venuje štandardom špeciálno-pedagogickej podpory, procesom inkluzívneho vzdelávania v systéme platných legislatívnych noriem a zaoberása aj možnosťou poskytovania pedagogicko-psychologických poradenských služieb pre uvedenú skupinu žiakov. Empirická časť monografie je zameraná na analýzu prístupov k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia v Slovenskej republike zpohľadu učiteľov v spolupráci s poradenskými zariadeniami a rodičmi.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to inclusive education of students with developmental learning disorders from the perspective of teachers in collaboration with external advisory bodies and parents in the Slovak Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The monography is devoted to the analysis of problems of education of students with developmental learning disabilities in inclusive schools in the Slovak Republic and attitudes of teachers towards this group of students. In its theoretical part focuseson the group of pupils with developmental learning disorders and their characteristics; analyzing the issue of school pupils' performance and their emotional survival. Furthermore, it is aiming at the standards of special pedagogical support, the processes of inclusive education in the system of valid legislative norms and discusses the possibility of providing educational and psychological counseling services for that group of students. The empirical part of the monography focuses on the analysis of approaches to inclusive education for students with learning defects in the Slovak Republic from the perspective of teachers in cooperation with counseling facilities and parents.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021075580

  • Počet stran knihy

    233

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy