Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701KF9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701KF9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system

  • Popis výsledku anglicky

    This common publication is the result of the project of University of Ostrava - SGS 2016 called Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system. The main aim of common project was to analyze the process of inclusive education in the context of the Czech educational transformation and factors influencing the inclusion and also the support of pupils with varying degrees of needs and support resources. Conceptually, the publication is divided into four thematic chapters. All surveyed areas are focused on inclusive education in primary schools. Systematic research aktivities analyzed selected partial areas in relation to inclusive education of pupils with special educational needs. During the implementation of the research project were exploited strategies of qualitatively and quantitatively oriented research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-884-7

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy