Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701KF9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701KF9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Popis výsledku v původním jazyce
Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system
Popis výsledku anglicky
This common publication is the result of the project of University of Ostrava - SGS 2016 called Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system. The main aim of common project was to analyze the process of inclusive education in the context of the Czech educational transformation and factors influencing the inclusion and also the support of pupils with varying degrees of needs and support resources. Conceptually, the publication is divided into four thematic chapters. All surveyed areas are focused on inclusive education in primary schools. Systematic research aktivities analyzed selected partial areas in relation to inclusive education of pupils with special educational needs. During the implementation of the research project were exploited strategies of qualitatively and quantitatively oriented research.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-884-7
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—