Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí ? teorie, výzkum, praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086574" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086574 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí ? teorie, výzkum, praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je výstupem projektu s názvem Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami řešeného na Masarykově univerzitě v rámci grantového projektu specifického výzkumu. Publikace je tematicky členěna na čtyři oblasti, které se zaměřují na jednotlivá témata v souladu s výzkumnými cíli participujících akademických pracovníků a studentů doktorského studijního programu. Úvodní tematický celek se orientuje na východiska inkluzivního vzdělávání, druhý na ranou podporu a předškolní vzdělávání. Třetí celek je věnován školnímu vzdělávání v inkluzivním prostředí a čtvrtý, závěrečný celek je zaměřen na inkluzi v sociálním kontextu. Ve všech kapitolách jednotlivých celků jsou prezentována výzkumná šetření zaměřená na inkluzivní vzdělávání v rámci Brna a Jihomoravského kraje.
Název v anglickém jazyce
Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
Popis výsledku anglicky
Monograph is the outcome of the project titled Current trends in the conception and implementation of inclusive education in the Czech Republic and the Faculty of Education with regard to pupils with special educational needs solved at Masaryk Universityin the framework of the grant project specific research. The publication is divided into four thematic areas, which focus on individual topics in line with the research goals of the participating academics and doctoral candidates. Introductory thematicunit focuses on the basis of inclusive education, the other on early support and early childhood education. The third unit is devoted to school education in an inclusive environment, and the fourth, final unit is aimed at inclusion in a social context. Each chapter presents researches focusing on inclusive education in the region of Brno and South Moravia.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021080980
Počet stran knihy
367
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—