Etická dilemata v poradenské praxi školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000399" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000399 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etická dilemata v poradenské praxi školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší zamyšlení nad otázkou profesní etiky učitelů ? výchovných poradců poskytujících poradenské služby žákům, rodičům a učitelům v prostředí školy. Zabývá se otázkou prožívání rozporuplnosti rolí učitele a výchovného poradce v jedné osobě vedoucích k etickým dilematům a možnostmi jejich sociální podpory.
Název v anglickém jazyce
Ethical dilemmas in school counseling practice
Popis výsledku anglicky
The paper brings reflection on the question of professional ethics of teachers - school counselors providing counseling services for pupils, parents and teachers in the school environment. It examines the contradictory roles of teacher experience and educational consultant in one person leading to ethical dilemmas and possibilities of their social support.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Étos- Etika v pedagogice a sociální ráci
ISBN
978-80-7372-788-8
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
33-39
Počet stran knihy
114
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS kapitoly
—