Reakce na Výzkumnou zprávu o tvorbě gymnaziálního kurikula z Reakce na Výzkumnou zprávu o tvorbě gymnaziálního kurikula z 2011 (analýza)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000418" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000418 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reakce na Výzkumnou zprávu o tvorbě gymnaziálního kurikula z Reakce na Výzkumnou zprávu o tvorbě gymnaziálního kurikula z 2011 (analýza)
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza se zaměřuje na obsah, metodologii a výslekdy výzkumu při tvorbě kurikula na gamnáziích, a to pro vybrané metody. Analýze se zaměřuje na zempis/geografii.
Název v anglickém jazyce
Reaction to the Report on Development of Czech Curriculum in the Czech Grammar Shhools (analysis)
Popis výsledku anglicky
The analysis deals with content, methodology and outcomes of the report. The analysis is in detail in geographical educations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
RVP Metodický portál
ISSN
1802-4785
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2011
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
1-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—