Reklama v češtině. Čeština v reklamě.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F00%3A38010043" target="_blank" >RIV/68378092:_____/00:38010043 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68378092:_____/00:38013043
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama v češtině. Čeština v reklamě.
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza jazyka reklamy, jazyková a stylová variantnost, jazykově-psychologické postupy užívané v reklamě.
Název v anglickém jazyce
Advertising in Czech. Czech in Advertising.
Popis výsledku anglicky
Analysis of language of advertising, language and style variety, linguistic and psychologic methods used in advertising.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-85927-75-6
Počet stran knihy
258
Název nakladatele
Leda
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—