The Language of Advertising in Banks in the Russian Federation and the Czech Republic.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F02%3A00000013" target="_blank" >RIV/61988987:17250/02:00000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Jazyk reklamy v bankách RF a ČR
Popis výsledku v původním jazyce
???? ??????? ?????? ? ?? ? ? ??. ?????? ???????? ????????? ????????? ??????? ?????????? ?????, ?? ?????, ????????? ? ???????? ????????????.
Název v anglickém jazyce
The Language of Advertising in Banks in the Russian Federation and the Czech Republic.
Popis výsledku anglicky
The Language of Advertising in Banks in the Russian Federation and the Czech Republic. The analysis of characteristic featurtes of the text advertising banking services, thein types, structure and language specifice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Lingua et communicatio in sphaera mercaturae.
ISBN
80-7042-617-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
95-100
Název nakladatele
FF OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
23. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—