Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00105005" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00105005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání)
Popis výsledku v původním jazyce
V úvodní části příspěvku Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání) jsme ve stručnosti představili teoretické poznatky týkající se reklamy, s pomocí odborné literatury jsme definovali základní pojmy. Věnovali jsme se pojmu styl a charakterizovali jsme styl reklamy. V druhé části jsme se zaměřili na stylovou podobu současné české a ruské online reklamy, kterou jsme popsali na základě materiálu internetové textové reklamy. Na konkrétních příkladech jsme ilustrovali vybrané jazykové prostředky, typické pro reklamu v oblasti vzdělávání, a nastínili jsme tak základní rysy reklamního stylu. Především jsme se věnovali jazykovým prostředkům, které slouží k navázání kontaktu s adresátem reklamy, způsobům vyjádření apelu na čtenáře, slovní zásobě i některým syntaktickým prostředkům používaným v reklamních textech.
Název v anglickém jazyce
The Characteristics of Internet Advertising (with an Emphasis on Advertising in Education)
Popis výsledku anglicky
In the introductory part of the article, we briefly introduced theoretical knowledge of advertising and using specialized literature, we defined the basic concepts. We focused on the concept of style and we characterized the style of advertising. In the second part, we concentrated on the style of the contemporary Czech and Russian online advertising which we described on the basis of Internet text advertising. On specific examples, we illustrated selected means of language, typical for advertising in the field of education and we outlined the basic features of the advertising style. Above all, we focused on the means of language that are used to make contact with the advertising addressee, how to appeal to the reader, the vocabulary and some of the syntactic means used in advertising texts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60202 - Specific languages
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mladá slavistika III. Slavistika mezi generacemi
ISBN
9788021090958
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
119-131
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—