Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00105005" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00105005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V úvodní části příspěvku Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání) jsme ve stručnosti představili teoretické poznatky týkající se reklamy, s pomocí odborné literatury jsme definovali základní pojmy. Věnovali jsme se pojmu styl a charakterizovali jsme styl reklamy. V druhé části jsme se zaměřili na stylovou podobu současné české a ruské online reklamy, kterou jsme popsali na základě materiálu internetové textové reklamy. Na konkrétních příkladech jsme ilustrovali vybrané jazykové prostředky, typické pro reklamu v oblasti vzdělávání, a nastínili jsme tak základní rysy reklamního stylu. Především jsme se věnovali jazykovým prostředkům, které slouží k navázání kontaktu s adresátem reklamy, způsobům vyjádření apelu na čtenáře, slovní zásobě i některým syntaktickým prostředkům používaným v reklamních textech.

  • Název v anglickém jazyce

    The Characteristics of Internet Advertising (with an Emphasis on Advertising in Education)

  • Popis výsledku anglicky

    In the introductory part of the article, we briefly introduced theoretical knowledge of advertising and using specialized literature, we defined the basic concepts. We focused on the concept of style and we characterized the style of advertising. In the second part, we concentrated on the style of the contemporary Czech and Russian online advertising which we described on the basis of Internet text advertising. On specific examples, we illustrated selected means of language, typical for advertising in the field of education and we outlined the basic features of the advertising style. Above all, we focused on the means of language that are used to make contact with the advertising addressee, how to appeal to the reader, the vocabulary and some of the syntactic means used in advertising texts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mladá slavistika III. Slavistika mezi generacemi

  • ISBN

    9788021090958

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    119-131

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku