Alternativy v českém školství pohledem účastníků kurzů zaměřených na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000839" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000839 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativy v českém školství pohledem účastníků kurzů zaměřených na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Libereckém kraji v oblasti péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Problematika je tematizována v rámci změn nesených kurikulární reformou a zaváděním rámcových vzdělávacích programů do vzdělávání. Klíčový je aspekt alternativ ve vzdělávání a rozsah umožněný rámcovými vzdělávacími programy a nabídkou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Libereckém kraji.
Název v anglickém jazyce
Alternative approaches in the Czech educational system viewed by participants of courses focused on teaching pupils with special educational needs in primary schools
Popis výsledku anglicky
Paper presents available options of further education of teachers in the Liberec region in area of teaching pupils with special educational needs. The topic is presented on the background of changes arising from the curricular reform and implementing ofgeneral educational programs to educational system. The key aspects are alternative approaches in education and range of their implementation defined in general educational programs and limited by options of further education of teachers in the Liberec region.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Reformní a alternativní aspekty vzdělávání - historické kontexty a současné příklady
ISBN
978-80-7372-834-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
130-139
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—