Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alternativy v českém školství pohledem účastníků kurzů zaměřených na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000839" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000839 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Alternativy v českém školství pohledem účastníků kurzů zaměřených na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Libereckém kraji v oblasti péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Problematika je tematizována v rámci změn nesených kurikulární reformou a zaváděním rámcových vzdělávacích programů do vzdělávání. Klíčový je aspekt alternativ ve vzdělávání a rozsah umožněný rámcovými vzdělávacími programy a nabídkou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Libereckém kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternative approaches in the Czech educational system viewed by participants of courses focused on teaching pupils with special educational needs in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents available options of further education of teachers in the Liberec region in area of teaching pupils with special educational needs. The topic is presented on the background of changes arising from the curricular reform and implementing ofgeneral educational programs to educational system. The key aspects are alternative approaches in education and range of their implementation defined in general educational programs and limited by options of further education of teachers in the Liberec region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Reformní a alternativní aspekty vzdělávání - historické kontexty a současné příklady

  • ISBN

    978-80-7372-834-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    130-139

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku