Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000853" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000853 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/03/Sbornik.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/03/Sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aby mohla být dramatická výchova na základních školách v České republice vyučována, je důležité podpořit vzdělávání učitelů. Východiskem pro tuto podporu bylo zjištění názorů a postojů budoucích i současných učitelů primárního vzdělávání k oboru na základě účasti v krátkodobém ? šestihodinovém kurzu, přičemž byly sledovány i jejich případné změny v náhledu na výuku dramatické výchovy a zájem o další vzdělávání. Text přibližuje čtenáři realizaci a vyhodnocení jednorázového motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání a studenty tohoto oboru. Jsou v něm popsány výsledky výzkumu, který byl realizován v letech 2008?2011. Výzkumným nástrojem se v něm staly dva dotazníky ? tzv. vstupní a výstupní dotazník, které byly sestaveny, abyzjistily názory a postoje učitelů a studentů k oboru dramatická výchova.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Drama teaching motivation course for the primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In order to be able to teach drama education at primary schools it is very important to support teachers´education. Ascertaining the opinions and attitudes of the future and current primary school teachers towards the subject of drama teaching was the basis of the support that was realised as a short six-hourcourse. The purpose of this course was to monitor the possible changes in their opinions as well as their interest in further education. The article describes the realisation and evaluation of thismotivation course of drama teaching for the primary school teachers and for the students in this area. Also described are the results of the research that was done in 2008-2011. Two questionnaires were used as research tools -one for input and one for output, that were formed to ascertain teachers' and students' opinions and attitudes towards the subject of drama teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    JEŽKOVÁ, V. (Ed.), (2012). Kvalita ve vzdělávání : Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    19-29

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha: Univerzita Karlova

  • Místo konání akce

    Praha, Pedagogická fakulta UK

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku