Evaluace motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000853" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000853 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/03/Sbornik.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/03/Sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Aby mohla být dramatická výchova na základních školách v České republice vyučována, je důležité podpořit vzdělávání učitelů. Východiskem pro tuto podporu bylo zjištění názorů a postojů budoucích i současných učitelů primárního vzdělávání k oboru na základě účasti v krátkodobém ? šestihodinovém kurzu, přičemž byly sledovány i jejich případné změny v náhledu na výuku dramatické výchovy a zájem o další vzdělávání. Text přibližuje čtenáři realizaci a vyhodnocení jednorázového motivačního kurzu dramatické výchovy pro učitele primárního vzdělávání a studenty tohoto oboru. Jsou v něm popsány výsledky výzkumu, který byl realizován v letech 2008?2011. Výzkumným nástrojem se v něm staly dva dotazníky ? tzv. vstupní a výstupní dotazník, které byly sestaveny, abyzjistily názory a postoje učitelů a studentů k oboru dramatická výchova.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Drama teaching motivation course for the primary school teachers
Popis výsledku anglicky
In order to be able to teach drama education at primary schools it is very important to support teachers´education. Ascertaining the opinions and attitudes of the future and current primary school teachers towards the subject of drama teaching was the basis of the support that was realised as a short six-hourcourse. The purpose of this course was to monitor the possible changes in their opinions as well as their interest in further education. The article describes the realisation and evaluation of thismotivation course of drama teaching for the primary school teachers and for the students in this area. Also described are the results of the research that was done in 2008-2011. Two questionnaires were used as research tools -one for input and one for output, that were formed to ascertain teachers' and students' opinions and attitudes towards the subject of drama teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
JEŽKOVÁ, V. (Ed.), (2012). Kvalita ve vzdělávání : Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-7290-620-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
19-29
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha: Univerzita Karlova
Místo konání akce
Praha, Pedagogická fakulta UK
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—