Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dramatická výchova a Mikuláš ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016IG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016IG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dramatická výchova a Mikuláš ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na výsledky učení žáků v rámci dramatické výchovy v primárním vzdělávání. Základem jsou data zjišťovaná v průběhu posledních tří let během výzkumu v rámci projektu SGS Ostravské univerzity v Ostravě (SGS 4/PdF /2010: 45/6103, zdroj 1610,typ 020519) a průzkumu, který probíhal mezi studenty a vyučujícími, kteří učili dramatickou výchovu ve škole jako samostatný předmět, či kroužek nebo ji integrují společně s jinými předměty a nebo užívají její metody ve vyučování, případně kombinují vícetěchto variant. Zjištěné informace o tom, jak vyučující a studenti vnímají výsledky učení svých žáků a jak je popisují v rámci svých dílčích případů, se v následujících kapitolách promítly do fiktivního příběhu jednoho učitele - Mikuláše, který učí na základní škole a prochází trablemi, ale i úspěchy při začleňování dramatické výchovy jako jednoho z uměleckých předmětů do běžného vyučování.

  • Název v anglickém jazyce

    Drama education and Nicholas in the school education

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on the learning outcomes of students in the frame of drama education in the primary school education. The work is based on the data obtained within the last three years during the research project of SGS University of Ostrava (SGS 4/PdF / 2010: 45/6103, source 1610, type 020519) and a survey which took place between students and teachers who taught drama education at school as a separate subject, or as a lesson, or integrate it with other subjects or use its methods in teaching or combine several of these options. Gained information on how teachers and students perceive the learning results of their pupils and how they describe them in their individual cases, are reflected in the following chapters into the fictional story of one teacher - Nicholas, who teaches at the elementary school and gets over the troubles as well as success with integrating drama as one of the art subjects into regular school day.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-230-2

  • Počet stran knihy

    142

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy