Dramatická výchova a Mikuláš ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016IG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016IG - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dramatická výchova a Mikuláš ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Text je zaměřen na výsledky učení žáků v rámci dramatické výchovy v primárním vzdělávání. Základem jsou data zjišťovaná v průběhu posledních tří let během výzkumu v rámci projektu SGS Ostravské univerzity v Ostravě (SGS 4/PdF /2010: 45/6103, zdroj 1610,typ 020519) a průzkumu, který probíhal mezi studenty a vyučujícími, kteří učili dramatickou výchovu ve škole jako samostatný předmět, či kroužek nebo ji integrují společně s jinými předměty a nebo užívají její metody ve vyučování, případně kombinují vícetěchto variant. Zjištěné informace o tom, jak vyučující a studenti vnímají výsledky učení svých žáků a jak je popisují v rámci svých dílčích případů, se v následujících kapitolách promítly do fiktivního příběhu jednoho učitele - Mikuláše, který učí na základní škole a prochází trablemi, ale i úspěchy při začleňování dramatické výchovy jako jednoho z uměleckých předmětů do běžného vyučování.
Název v anglickém jazyce
Drama education and Nicholas in the school education
Popis výsledku anglicky
The text is focused on the learning outcomes of students in the frame of drama education in the primary school education. The work is based on the data obtained within the last three years during the research project of SGS University of Ostrava (SGS 4/PdF / 2010: 45/6103, source 1610, type 020519) and a survey which took place between students and teachers who taught drama education at school as a separate subject, or as a lesson, or integrate it with other subjects or use its methods in teaching or combine several of these options. Gained information on how teachers and students perceive the learning results of their pupils and how they describe them in their individual cases, are reflected in the following chapters into the fictional story of one teacher - Nicholas, who teaches at the elementary school and gets over the troubles as well as success with integrating drama as one of the art subjects into regular school day.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-230-2
Počet stran knihy
142
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—