Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000919" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000919 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13430/12:43884397

  • Výsledek na webu

    <a href="http://Dostupné" target="_blank" >http://Dostupné</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahya vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci.Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of work with foreign pupils in elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahya vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci.Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-559-9

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    ÚJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy