Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B9T" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501B9T - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků aprezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.

  • Název v anglickém jazyce

    The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder

  • Popis výsledku anglicky

    Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků aprezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-545-7

  • Počet stran knihy

    129

  • Název nakladatele

    The university of Ostrava, Pedagogical Faculty

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy