The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B9T" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501B9T - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků aprezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.
Název v anglickém jazyce
The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder
Popis výsledku anglicky
Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků aprezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-545-7
Počet stran knihy
129
Název nakladatele
The university of Ostrava, Pedagogical Faculty
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—